niedziela, 24 sierpnia 2014

samokontrola.

Wracam do świata żywych. Wracam do komentowania, dziewczyny. Przepraszam za moją nieobecność, ale musiałam uporządkować kilka spraw. Teraz mam jasną sytuację i mogę powiedzieć: zaczynam dietę.
Ostatnio na ABC dobrze się czułam, ćwiczyłam, a przerwałam, bo przyjechała Karolina. Rodzice wyjeżdżają w sobotę rano do Włoch na zbiory, jakieś 3 tygodnie samokontroli, czuję, że dam radę.
Od jutra zaczynam, po za tym gotowa jestem na wrzesień, szkoda, że nie pod punktem psychicznym, lecz wszystko przyjdzie z czasem.
Jutro mam zamiar sobie zrobić dzień dla siebie. Rano ćwiczenia, potem zrobię sobie nogi, paznokcie, maseczkę i długą, długą kąpiel. We wtorek idę na kawę z dziewczyną z nowej klasy, zaprosiła mnie, mam nadzieję, że może kiedyś będziemy blisko jak przyjaciółki, nie jak koleżanki. Czwartek piwo z kolegą i potem spotkanie klasowe. W końcu mam jakieś życie towarzyskie, nie przesadzam, serio.
Ze wspaniałych wiadomości mogę Wam powiedzieć, że dostałam rower od rodziców i jest genialny!
We wtorek muszę kupić sobie notes w biedrze, fajne całkiem i kubek termiczny na herbatę do szkoły lub, pewnie częściej, na kawę. Lepsze to niż słodkie napoje w bufecie lub kanapki. :)
Wpisów nie będzie codziennie, ale pewnie będę uzupełniać bilanse. Nie będę nadrabiać komentarzy u Was, bo nie mam siły, ale na nowe posty mam już ochotę! Jestem z Wami, nie mam zaległości i wiem jak idzie, teraz będę już zostawiać po sobie ślad.
Idę dalej czytać "Gwiazd naszych Wina", a potem PLL. John Green to mój ulubiony pisarz, zaraz po Nicholasie Sparksie.
Kocham, dzięki dziewczyny za komentarze ostatnie.
Musimy wykorzystać ostatni tydzień, do dzieła!
Reszta ode mnie na bieżąco, do napisania.

6 komentarzy:

  1. Oj tak, musimy wykorzystać ten tydzień. Fajnie że znowu jesteś :) I widzę, że gust co do książek i pisarzy mamy taki sam, najlepszy :) Trzymaj się i szkoda, że nie będzie postów codziennie ;/ Ale myślę, że będzie Ci szło bardzo dobrze. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło czytać, że już wszystko w porządku. Również właśnie wróciłam na dobre, musimy jakoś wykorzystać ostatni tydzień :D Co do ABC to mam mieszane uczucia.. Z jednej strony skoro dobrze się czułaś i Ci dobrze szło.. No, ale ma bardzo niskie limity kaloryczne, a w roku szkolnym raczej ciężko o coś takiego. Może lepiej zdecydować siię na coś "lżejszego"? Tak czy tak życzę powodzenia na diecie i będę trzymać kciuki. Spotkania towarzyskie na pewno dobrze Ci zrobią, baw się dobrze ;] Pozdrawiam, trzymaj się :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ABC na rok szkolny to dość marna sprawa. Nawet nie zdajemy sobie ile energii zużywa nasz mózg by pracować. :). Może lepiej HSGD? Bardziej odpowiednia dieta jeśli chodzi o szkołę.
    Ale trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam kochana:) zazdroszcze ci ze bedziesz sama bo wtedy mozna robic wszystko bez przeszkod. czy to dieta czy cwiczenia. jestem z Toba:) ostatni tydzien trzeba wykorzytac na maxa:*

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak został tylko tydzień niestety :(. Również zaczynam ABC :). Trzymaj się chudo i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę ze masz mnóstwo pozytywnej energii :) cieszy mnie to :) fajnie ze wróciłaś "na dobre". powodzenia na diecie, jestem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń